15.5.2021

Kaikille avoin ammuntatapahtuma pidettiin 15.5.2021 ulkoradalla

Yhdistys järjesti kaikille ampumaurheilusta kiinnostuneille avoimen ampumatapahtuman lauantaina 15.5.2021 Toijalan Urheiluampujat ry:n ulkoradalla Ruskeakivellä Akaan Kylmäkoskella. Tapahtumassa ammuttiin pienoispistoolin tarkkuus- ja pikaosat, pienoiskivääriammunta halutessaan myös eri ampuma-asentoja kokeillen ja liikkuvan maalin ammunta villisikatauluun. Kaikki lajit ammuttiin ohjatusti siten, että jokaista ampujaa kohden oli opastamassa ja tarvittaessa avustamassa TORES:n ampuma-aktiivi.

[Kuva: Liikkuvan maalin ampujia Rainer Hirvosen (vas.) ja Hannu Lötjösen ohjauksessa (kuva: Virpi Rantala).]
Liikkuvan maalin ampujia Rainer Hirvosen (vas.) ja Hannu Lötjösen ohjauksessa (kuva: Virpi Rantala).

Ensimmäistä kertaa järjestettyyn tempaukseen osallistui 10 henkilöä paitsi Akaasta myös muualta Pirkanmaalta.

Seuraava vastaava tapahtuma on tarkoitus järjestää kesäkuussa 2021 ja siitä tiedotetaan näillä WWW-sivuilla ja Akaan Seudun MeNyt-palstalla.