15.4.2021

TORES:n ilma-asemestaruudet ratkottiin huhtikuussa

Toijalan Seudun Reserviläisten vuoden 2021 jäsentenvälisistä ilma-asemestaruuksista kilpailtiin Toijalan Urheiluampujat ry:n sisäradalla huhtikuun alkupuolen ampumailtoina. Kisaan osallistui 12 ampujaa seitsemässä eri sarjassa, ja taso oli jälleen kova, kun kaikki osallistujat ampuivat mitalisijoille. Kisa käytiin yhdistyksen ampumavastaavan Heikki Aholan johdolla.

[Kuva: TORES:n jäsentenvälisen ilma-asekisan ilmapistooliampujia ampumaillassa 14.4.2021. Vasemmalta lukien Pekka Sintonen, Jani Sundström, Ossi Reini ja Asko Lehtonen.]
TORES:n jäsentenvälisen ilma-asekisan ilmapistooliampujia ampumaillassa 14.4.2021. Vasemmalta lukien Pekka SintonenJani SundströmOssi Reini ja Asko Lehtonen.

Tulokset olivat seuraavat:

Ilmakivääri, sarja D

1. Kukka Salmiovirta (286 p.)
  2. Heli Haulivuori (273 p.)

Ilmakivääri, sarja H

1. Tuomas Arvonen (149 p.)

Ilmakivääri, sarja H50

1. Juha Arvonen (174 p.)
  2. Juuso Hyvärinen (164 p.)

Ilmapistooli, sarja H

1. Jani Sundström (307 p.)

Ilmapistooli, sarja H50

1. Jukka Sirola (348 p.)
  2. Ossi Reini (335 p.)

Ilmapistooli, sarja H60

1. Asko Lehtonen (361 p.)
  2. Pekka Sintonen (343 p.)
  3. Hannu Lötjönen (320 p.)

Ilmapistooli, sarja H70

1. Timo Velinen (332 p.)

[Kuva: TORES:n jäsentenvälisen ilma-asekisan osallistujia ampumaillassa 14.4.2021. Vasemmalta lukien Juuso Hyvärinen, Ossi Reini, Tuomas Arvonen, Asko Lehtonen, Pekka Sintonen, Jani Sundström, Juha Arvonen ja Hannu Lötjönen (kuva: Virpi Rantala).]
TORES:n jäsentenvälisen ilma-asekisan osallistujia ampumaillassa 14.4.2021. Vasemmalta lukien Juuso HyvärinenOssi ReiniTuomas ArvonenAsko LehtonenPekka SintonenJani SundströmJuha Arvonen ja Hannu Lötjönen (kuva: Virpi Rantala).