30.5.2021

Yhdistys palkitsi ansioituneita jäseniään Saajanmajalla 30.5.2021

TORES järjesti jo perinteeksi muotoutuvan ansioituneiden ja merkkipäivää edeltävänä vuonna viettäneiden aktiivijäenten palkitsemistilaisuuden Saajanmajalla Akaan Kylmäkoskella sunnuntaina 30.5.2021. Tilaisuuden aluksi puheenjohtaja Virpi Rantala kertoi alkuvuoden toiminnasta ja kesän aikana tulossa olevista tapahtumista.

[Kuva: Puheenjohtaja Virpi Rantala (ylh. vas.), Sinisellä Ristillä palkittu Asko Rauhanummi, pöytästandaarilla palkittu Ossi Reini, Niinikään pöytästandaarilla palkittu Juhani Kuisma ja kukat saanut Ritva Hänninen, Vapepan 1. luokan ansiomerkillä palkittu Markku Vehmas ja lahjakortilla palkittu Jarmo Perttunen (kuva: Juha Arvonen).]
Virpi Rantala (ylh. vas.), Asko RauhanummiOssi ReiniJuhani Kuisma ja Ritva HänninenMarkku Vehmas ja Jarmo Perttunen (kuva: Juha Arvonen).

Tilaisuudessa luovutettiin Vapaussodan Perinneliiton myöntämä Sininen Risti yhdistyksen pitkäaikaiselle edelliselle rahastonhoitajalle Asko RauhanummelleVapaaehtoisen pelastuspalvelun Etelä-Pirkanmaan paikallistoimikunnan myöntämä 1. luokan ansiomerkki pitkäaikaiselle Vapepa-varavastaavalle Markku Vehmaalle sekä yhdistyksen pöytästandaarit edelliselle puheenjohtajalle Ossi Reinille ja varapuheenjohtajalle Juhani Kuismalle. Monessa toimessa kunnostautunut talkooaktiivi Jarmo Perttunen palkittiin lahjakortilla ja lukuisat juhlatarjoilut loihtinut Ritva Hänninen kukilla.